Figyelem! Alább olyan dolgok következnek, amikről a nők - állítólag - imádnak olvasni, a pasik meg - állítólag - utálnak. Ígérem, próbálom rövidre fogni a csajos részét - cserébe Ti meg legyetek hálásak, hogy kiteszem a hájamat az internetre.
 

A mongol lány és én - hogy értsd, miért is neveznek hörcsögnek mostanságEngem is utolért a végzet: 5 kilót híztam. Nem vagyok egy vastag gyerek most sem, de ez pont 10%-al több, mint a hosszú évek során jól bevált súlyom, továbbá az ázsiai lányok és a play-doh gyurmász rakétamániás elkezdtek hörcsögnek hívni az édes kis (nem szexi! édes!) pofazacskóim orcáim miatt. Nem beszélve a haverokról meg anyámról, akik ilyeneket kommentáltak, mikor megláttak:
- Kicsit gonosz-kicsit kedves barátnő: "Hát, babám, szedtél fel valamennyit."
- Anyám: "Fú, mekkora segged van neked!"
- Diplomatikus pasi barát: "Régen sovány voltál. Most van mit rajtad fogni. Jaj, ne legyél már ilyen, az jó!"
- És végül a pont az I-re, a mongol lány, akinek ugyanilyen problémákkal kellene küzdenie: "Képzeld, egész téli szünetben Seattle-ben mongol haverokkal voltam és csak mongol kaját ettem! És fogytam 4 kilót!"

Azt meg főleg csendesen jegyzem csak meg, hogy ez az elhízós átok csak a "bevándorló" cserediákokra vonatkozik. Aki itt született, az ehet akármennyit, nem hízik. 

Szóval ennek véget kell vetni, főleg mert a hasamat még talán behúzom, de a konyhásnéni-izmot hogy tüntetem el? Föl is kerestem az általam nagyra tartott Schobert Norbi ellenfelének (nem a Norbit tartom nagyra) honlapját és kinéztem egy helyre, 21 napos diétát. Mínusz 3-6 kiló, kommentek is vannak, mindenkinek működik, fasza, nem lesz itt gond.

Első nap, reggeli: abonett (figyeled? nem baj, majd helyettesítem teljes kiőrlésű rozskenyérrel), pulykasonka, retek, tej. Bementem a menzára reggeli után nézni és lélekben egy kicsit elsírtam magam: volt ott rántotta, omlett, bacon, sült krumpli (reggelire, érted), sült krumpli másképp, sajtos toast, 5-fajta müzli hozzáadott cukorral, moyoróvaj, lekvár, vaj, bagel, muffin, cukrozott joghurt, toastkenyér, juharszirup, még csoki és cukorszórás is kikészítve a joghurt mellé. Nem sajnáltatni akarom magam, vagy ilyesmi (az később jön), de basszus, hogy egy szénhidrátmentes reggelit nem lehet összepakolni. Vagy ehetek tojást minden nap és meghalok két hét után koleszterinmérgezésben. 

Szóval a reggelit ezzel letudtuk egyszer s mindenkorra - marad az alma minden reggel, mert pofátlanul tud ám korogni az ember gyomra reggel órán, valamit be kell hát nyomni. Majd az ebéd kárpótol.

Az ebéd és a vacsora bearanyozza a napomat, mert ilyenkor már van pizza is, háromféle, közvetlen a kétféle sültkrumpli mellett (azt egész nap megtalálod), így van mire csorgatni a nyálam elhaladtamban (még most sem kell sajnálni). Hogy mi van a kajában, azt sajna nem tudom, alapvetően sok zöldséggel főznek, de mindet elrontják rásütött sajttal, hozzáadott cukorral, különféle öntetekkel. Becsületükre váljék, hogy salátának való zöldség (brokkoli, salátalevél, paradicsom, karfiol, bab, borsó...etc.) is van kikészítve mindig, így összerakhatod magadnak a saját kis salátádat. Néha, elvétve, mondjuk minden harmadik nap van natúr csirkemell - ez az én napom. Rápakolom a kis salátámra a csirkemellet és fantasztikus Cézár-salátát főztem. Ha nincs csirke - akkor natúr salátát tolok délben és este is. Na most lehet sajnálni.

Írnék én még itt neked a desszertekről, mindig van legalább háromféle, de nézd: ha én nem ehetem meg, Te se olvashass róla. És meg nem tudjam, hogy most bezárod az ablakot és odaosonsz a hűtőhöz kolbászt enni...

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekeszternek.blog.hu/api/trackback/id/tr471671169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tbabe 2010.01.14. 10:54:46

:) mindig olvasom a blogodat, rss-feed van felvéve hozzá.

A jelenlegi témához annyit muszáj írnom, ismerve téged :), hogy ÉS A SPORT???

De most komolyan, sztem nem érdemes kínozni magunkat mindenféle diétákkal. Oké, persze figyeljünk oda, hogy egészségesen, meg kiegyensúlyozottan táplálkozzunk. Lelkiegyensúly megőrzése érdekében a jóga, tánc, bicaj kombinációja mellett teljesen jókat lehet kajálni. :) Persze csak ha belefér az időrendedbe.

Szenvedés-mentes további szép napot,
E

Lacás 2010.01.14. 13:19:47

Bár én nem ismerlek, de tippre te vagy a szőke (?világos barna?) hajú a képen. :D Szóval, szerintem nagyon helyes vagy, nagyon tetszik a szád formája és azokat a "pofazacskónak" titulált orcát se találom. A lényeg, hogy ilyen külsővel nem kell kétségbeesni! ;) Jahéspersze: tetszik a blogod, rss nálam is jelez.

Hadnagy Anna 2010.01.14. 18:55:55

@tbabe: a sport megvolt, minden második nap lementem táncolni, de úgy tűnik, nem volt elég hatékony... most tudatosan kihasználom a helyi edzőterem adta lehetőségeket és kétnaponta tánc ÉS kardio. mea culpa, mert jógaóra is van, csak lusta voltam eljárni rá... De persze, alapvetően nem kell diéta, viszont bevallom, a pizza-zöldség arány eltolódott egy kicsit az utóbbi időben :)

@Lacás: A tipped helyes! hogy sikerült kitalálni :) (mellesleg a másik az a mongol lány). Köszönöm a bókot, nem igazán estem kétségbe (addig, amíg a szünet után az indonéz lány meg nem látott és ilyet nem szólt: bocs, hogy mondom, de kövérebb vagy! ) Örülök, hogy tetszik a blog és köszönöm a visszajelzést.

Con Salamander 2010.01.25. 22:27:02

"Diplomatikus Pasi barát" :D

Hadnagy Anna 2010.01.26. 04:04:17

@Con Salamander: főleg a diplomatikus részét emelném ki ebben a kontextusban
süti beállítások módosítása