Az indonéz lány kemény dió. A ramadános cikkben már írtam róla és még mindig ő az egyik, akihez nagy türelem kell, de még így is sokszor van az az érzésem, hogy "jobb, ha csak elhiszem és nem keresek benne logikát az európai fejemmel".

A neve Nurmianti Hasibuan, de nem használnak családnevet, tehát Nurmianti. Anti-nak becézteti magát. A vallása muzulmán, a konzervatív fajtából. Nem szereti, ha megjelölik facebook-on, mert a barátai megvetik amiért nem hordja a kendőt és már attól vihogni kezd, ha ránézek. Ha kell, káromkodik angolul vagy németül, és már nem pirul el, ha elmegy előttünk egy pasi és én megdicsérem a testfelépítését, netán elmondom, mi jutott eszembe, de azért még mindig... szégyenlős. 

Azzal vicceltem vele egyik nap, hogy én jó férje lennék. Végülis mitől jó egy házastárs? Tisztelet, ez fontos - ebben egyet is értett velem. "Meg jó szex, és én tanulékony vagyok" - mondtam. A következő pillanatban már a kampusz másik oldalán lehetett, olyan gyorsan futott el. De később azért kiírta facebookra, hogy "Hadnagy Anna az új partnerem".

Az ázsai lányok havi 290 dollár apanázst kapnak az amerikai államtól, amit arra költenek, amire akarnak. Az indonéz lány hazaküldte, mert az apja beteg, az anyja meg ápolja, így nincs a családnak bevétele. Kedves dolog, persze, ha nem vesszük figyelembe, hogy az apja 14 éves korában elzavarta a háztól egy veszekedés alkalmával és azóta saját magát tartja el. Tudod, mikor küldeném én haza a pénzt, amit kemény tanulással szereztem meg ezek után... De ez egy olyan dolog, amit inkább csak elfogadok - és meghívom az indonéz lányt moziba, mert különben nem tudna eljönni velünk.

Azt nem tudja megmondani, mi a különbség barátság és szerelem között, de neki van a legnagyobb szíve az ázsiai lányok között és a legbarnább szeme, amit valaha is láttam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekeszternek.blog.hu/api/trackback/id/tr721428492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása