Kedves Eszter!

Soha nem voltam kollégiumban, leszámítva azt a pár napot, amikor osztálykirándultunk Pécsett és kollégiumban aludtunk. Tibor azt mondta, most majd emberséget tanulok, de ez katasztrófa. Vagy én vagyok ennyire elkényeztetett? 

Lehet, de ez az ágy kiakasztó. Először is, egy emeletes ágy lefűrészelt felső része, így sokkal magasabban van, mint ahogy ágynak illik lennie. Egyszerűen olyan érzésem van, mintha emelvényen aludnék. Na meg az ágynemű. Éjjel, amikor megjöttem kaptam két lepedőt, egyet a matracra, egyet meg takarónak. Persze, gondoltam, ilyet csinálnak Görögországban is: olyan meleg van éjjel, hogy csak egy lepedőt adnak takarónak, de itt éjjel kb. 12 fok van! Ráadásul a lepedő vérfoltos volt, a párna pedig büdös dohszagú. Az eredeti Szex és New York könyv szerint amikor Carrie megérkezett New Yorkba, annyira nem volt pénze, hogy egy matracon aludt és az egyetlen bundájával takarózott. De az legalább egy bunda volt, én meg úgy érzem magam, mintha egy hulla feküdt volna az ágyamban egy hétig!

Két napig bírtam, aztán elmentem a TJ Maxx-be venni takarót és hozzá való huzatot is - mindkettőt 15 dollárért. Amikor hazahoztam, kiderült, hogy amit én takarónak néztem, az valami extra bélelt matrachuzat, a gumis verzió. Visszamentem és szereztem takarót, a biztonság kedvéért magammal vittem egy amerikai gyereket, hogy ne válasszak félre megint. Amikor hazajöttünk, fel akartam húzni a huzatot a takaróra - kiderült, hogy két darab lepedő az ágyra. Az amerikai felvilágosított, hogy ők csak berakják mosni a mosógépbe a takarót, ha már nagyon koszos. 

Ez szép. Ki vannak akadva, ha valaki nem mosakszik naponta, de akkor mégis, mossam rongyosra a takarót? Hello, Európában már feltalálták a huzatot!

Mindenre elszántan üdvözöl Téged:

Anna

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekeszternek.blog.hu/api/trackback/id/tr401242848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása