Boldog Születésnapot!

Címkék: ajándék születésnapi

2010.02.03. 21:31

 Az amerikai oktatáshoz képest kispiskóta az ELTE Bölcsészkar. Naponta házik, hetente dolgozatok és házidolgozatok és ha figyelembe vesszük, hogy idegen nyelven olvasni körülbelül 3x olyan lassan tudok, plána írni, akkor érthető, hogy ez nehézségeket jelent. Persze nem csak nekem, a többi nemzetközi cserediák számára is gyakoriak az álmatlan éjszakák. 

Az első házidolgozatomat tényleg tökéletesre akartam, így egy egész éjszakát töltöttem a megírásával. Mire végeztem, olyan reggel 7 körül, épp nyitott a menza, de még mindig volt pár szabad órám amíg a tanítás elkezdődött. Elhatároztam hát, hogy meglátogatom Jake-et.

Jake pont aznap ünnepelte a 20. szülinapját, én meg kellőképp le voltam égve, de egy reggeli kávé és baráti ébresztés-beszélgetés az órák előtt kedves ajándéknak tűnt, így felkaptam neki is egy kávét és elindultam a szobája felé. 

Jake meglepően kevés - de erőteljes - kopogtatás után ajtót nyitott. Illedelmesen boldog születésnapot rikkantottam és kirángattam egy ébresztő kávé+cigi kombóra. 
Meleg szeptemberi nap volt és Jake mezítláb jött ki velem. Elücsörögtünk kicsit a szabadban, beszélgettünk, én energikus voltam kettőnk helyett is, mert Jake előszülinapot ült este és csak enyhén volt másnapos és fáradt. Pár perc után vissza is kéredzkedett aludni és elváltunk.

A szobámban jutott eszembe, hogy még beszélni akartam vele az esti programról és gondoltam, még nem alszik, így felugrok hozzá. Az ajtaja résnyire nyitva volt és amikor bedugtam a fejem, láttam, hogy bent alszik az ágyában.
- Jake! - suttogtam halkan, majd mikor nem válaszolt, erősebben.
- Jake! Jake! - de ő olyan mélyen aludt, mint a bunda. Odaálltam az ágya elé, a kávé ott volt az asztalon, és ütögetni kezdtem a matracot, miközben szólongattam, mostmár tényleg emelt hangon. Jake nagy nehezen megmozdult a paplan alatt.

Igen régen volt fodrásznál, gondoltam magamban, mert legalább kétszer olyan hosszú a haja, mint általában. És a hangja is magasabbnak tűnt, ahogy felnyögött álmában. Pár másodpercig csak meredten álltam, majd kisettenkedtem a szobából.
Megálltam a szobája előtt és erősen gondolkodtam, hogy fogom ezt kimagyarázni, amikor a férfi mosdónak kinyílt az ajtaja és Jake tűnt fel. 
- Mi a pálya?
- Semmi - mondtam fülig pirulva. - Csak kérdezni akartam, lesz-e valami party este.
- Van rá esély, szerintem Andy-nél lesz valami kis összeruccanás.
- Jól hangzik, majd hívj, ha tudsz valami biztosat. - mondtam és hátrálni kezdtem. Jake ásított egyet és a szobája felé indult. 

- Ó, és Jake? Megtennél nekem valamit? - kérdeztem vörösen. - Mondd meg a lánynak a szobádban, hogy nagyon sajnálom. Remélem nem ébresztettem fel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekeszternek.blog.hu/api/trackback/id/tr171727889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása