Andere Länder, andere Titten*

Címkék: amerikai pasik

2010.01.25. 21:51

 *Különböző országok, különböző cicik.

Akárki is mondta, hogy a távolság megerősíti a kapcsolatot, nem hinném, hogy több féléves időtartamra gondolt. Amikor biztos lett, hogy akkor Amerika, apámnak adtam elő a "Mi lesz a kapcsolatommal?!" című tragikomédiát, amire ő csak ennyit szólt:
- De hát emberek elmentek a háborúba több évre és a lányok megvárták őket!
Egy pillanatra kiestem a szerepemből és csak szemrehányóan néztem rá:
- De most nincs háború. Kérlek, a helyzethez illő komolysággal állj hozzá a beszélgetéshez.

Nem feszegetem a témát, a lényeg, hogy egyszer csak szingliként találtam magam a világ innenső felén és ha már így vagyok, nem vesztegetem az időt és feltérképezem a helyzetet pasi téren. 
Az amerikai pasik megőrülnek az akcentusért, a magyar lányok pedig tényleg szépek, rakd össze a kettőt és meglátod, milyen sikerem volt. Viszont az amerikai pasik kellőképp bunkók is (mert a lányok hagyják, hogy bunkók legyenek) és nekem meg egy idő után elegem lett a hajnal négyes osonásokból továbbá a sors jól ki is tolt velem.

Greg Wagnerrel tisztázatlan körülmények között jöttünk össze, bár a kínos topogások elkerülése érdekében egy idő után megállapodtunk egy dátumban és történetben.
- Te, ki kéne találni egy hófordulót. 
- Az bizony nem ártana. Ötlet?
- 23-án van a szülinapod, ugye? Az jó, nekem 25, akkor legyen 24, csak a könnyen megjegyezhetőség kedvéért. Hogy melyik hónap? November, az nem jó, mert 24-e előtt már ismertem a szüleid, akkor legyen október. És hogy jöttünk össze?
- Öhm... volt egy közös óránk. Matekóránk. Ez hihető...

Az igazság az, hogy nincs közös óránk, nem voltunk együtt 24-én, egyébként is, mr. Wagner nemes egyszerűséggel meg akart húzni egy alkoholgőzösebb éjszakán, én meg nem hagytam. Kedvem se volt, be is voltam már csiccsentve, egyébként is, egy ilyen begőzölt amerikai pöcsnek én nem fogok lefeküdni. De vicces kedvemben voltam, így amikor elköszöntünk, megadtam neki valaki más számát és még futólag láttam, hogy rosszul írja be a nevem a telefonba. Ez könnyen ment.

Másnap Greg Wagner emlékezett rá, hogy ráindult valami csajra tegnap éjszaka. Írt egy smst a kapott számra, hamarosan jött is a válasz és igen izgalmas párbeszédbe bonyolódtak. Sok-sok üzenet és felhevült utalások után megkérdezte a másik oldalon ülőt, mennyi idős, majd olyan választ kapott, ami földhöz vágta.
47 - mondta a nő,- de szívesen lennék egyszer egy fiatalabb pasival.
Szegény soha nem kapott választ.

Másnap, miután felkeltem, körbekérdeztem egy-két haveromat, mit tudnak egy úgy nevezett Greg Wagnerről. Senkinek nem volt ismerős, de egyiküknek, Mattnek rémlett valami: 
- Greg? Nem egy lacrosse játékos? Nem ismerem, de hallottam már róla. Egyet mondok, Anna: tartsd távol magad a lacrosse játékosoktól. Az egy külön állatfaj.
- Nyugi, Matt. Nincs közös ismerősünk, nem tudja a számomat, nem értette a nevemet. Szerintem arra sem emlékszik, hogy beszéltünk. Nem fogunk megint találkozni.

Enyhén voltam csak másnapos, az igazat megvallva nem is emlékeztem sok mindenre, még az arcára is csak nehezen. Kék szemei voltak, meglepően nagyok és izmos is volt, amennyire ki tudtam venni a pulóver alatt. Matt azt mondta, lacrosse játékos. Felmentem a főiskola lacrosse csapatának az oldalára és megkerestem a névsort. Wagner, Wagner...
És ott volt. Hatalmas kék szemekkel, jóképűen, de valóban a lacrosse csapat soraiban és mindenki tudja, ez mit jelent: részeg kanokat, akik - bár jól néznek ki - csak a szexre hajtanak és könyörtelenül átgázolnak minden pasin a pályán és minden csajon az ágyban. Egy önelégült lacrosse játékos és egy pasi egó az én bőrömben - kíváncsi vagyok, melyikünk került volna ki győztesen egy ilyen csatából. 

Este a következő üzenet várt Facebookon:
"Hello. Lehet hülyén hangzik, de azt hiszem, szombat este Te voltál az a lány, akivel beszéltem. Rossz számot adtál meg, nem tudom, direkt-e vagy véletlenül, de mindenesetre itt az enyém. Dobj egy smst. Greg Wagner"

Ügyes - gondoltam magamban. - Akkor játsszunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekeszternek.blog.hu/api/trackback/id/tr341702165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása